Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2011 19:58 - Избора на овцете
Автор: murmashka Категория: Поезия   
Прочетен: 6580 Коментари: 39 Гласове:
15

Последна промяна: 30.10.2011 19:59


Премина изборния ден.
И пак ,,овцете" победиха
След тях аз гледам покрусен
че те страната ни затриха
И мутри пак ще си вилнеят
И пак тълпата тъпанари
след тях ще ходят и ще блеят,
така и нищо не разбрали
Децата им в чужбина бягат
Бащите им във немотия
А те под мурите ще лягат
и гладни на луна ще вият
А тя луната, бледно бледа
с очи угрижени ,тъжовни
отгоре с укор ще ги гледа
че те сами са си виновни

Дори врабците ще се смеят
над българската простотия
че вместо да орат и сеят,
със мутрите са в немотия
Един ги граби,друг не плаща
Така живеят те сега
защото страх ги е да хващат
борба за по-добра съдба
Това е! Избора им мина!
Гласуваха като овце
Дали пък в другата година
ще поумнеят? Или не?


Тагове:   избори,   овце,   мутри,   вина,   поезия,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е много тъп народ. Чак не е за вярване.
30.10.2011 20:01
Това е! Избора им мина!
Гласуваха като овце
Дали пък в другата година
ще поумнеят? Или не?
цитирай
2. alexalexalex - ндам))))
30.10.2011 20:10
плачи, хармонико)))

бърши сополи и целувай Догана)))

кеффффффф
цитирай
3. lidislidis - Излишно е...не ги кори!
30.10.2011 20:23
Едва ли, някой ще те разбере!
те не познават Свободата
и винаги били са си овце...
цитирай
4. анонимен - Колега Алекс, сега като се замисля, ...
30.10.2011 20:27
Колега Алекс, сега като се замисля, аз съм ясен, но ти и подобните на теб какво сте? Конници без глави, политически хермафродити, подлоги на победителите или всичко това заедно, м?
цитирай
5. murmashka - на .alexalexalex -ндам))))
30.10.2011 20:28
Иска ми се да можех да те видя някак когато започнеш да си ядеш подметките от глад с ,,Герб" и Бойко Скоро ще е Дали ще имаш смелостта тогава да кажеш че си бил овца?
цитирай
6. murmashka - на lidislidis -Излишно е...не ги кори!
30.10.2011 20:31
Можеби си прав но ми е мъчно Мъчно ми е за България че отива на боклука с тия Разбираш ли?
цитирай
7. murmashka - на kushel -Е много тъп народ. Чак не е за вярване.
30.10.2011 20:37
Честно казано не вярвах че тъпанарите в България са толкова много.Не вярвах че демократично настроените ще са със залени със скоч очи И антикомунизъма им няма да им позволи да проумеят че само със загубата на Плевналиев за България се отваря прозорче към по-добро бъдеще.Аз не съм за комунистите и гласувах преди за Кунева.Но щом тя не мина гласувах за Калфин за да не победи Плевналиев.Моят глас се оказа недостатъчен и именно от това ме и боли
цитирай
8. анонимен - Послушай, смотана мурмашке, ов...
30.10.2011 20:43
Послушай, смотана мурмашке,
овцете в твоето главе
паказват тук акъл глупашки,
проблели бе-бе-бе-ка-пе.
цитирай
9. murmashka - на 9.анонимен -Послушай, смотана мурмашке, ов...
30.10.2011 20:46
Аз анонимните ги трия и ги оставям без отговор Но ти си толкова тъп че те оставям като илюстрация за всички да видят какви овце са ,,герберите" на Бойко
цитирай
10. lidislidis - Да, разбирам те чудесно...но те искат така.
30.10.2011 20:47
murmashka написа:
Можеби си прав но ми е мъчно Мъчно ми е за България че отива на боклука с тия Разбираш ли?


Изборът е на българския народ в България...а народът подражава в културата на избранниците си...катастрофата е неминуема...и ми се струва, че няма да устиска мандата..дълъг период е 5 години!
цитирай
11. murmashka - Все по-зле става за България Просто ...
30.10.2011 20:51
Все по-зле става за България Просто сега в момента не виждам изход С такъв народ не може и да го има
цитирай
12. vahisht - И на мен ми е мъчно...
30.10.2011 21:16
но се съмнявам, че ще отидем на боклука не сме чак толкова.....
murmashka написа:
Можеби си прав но ми е мъчно Мъчно ми е за България че отива на боклука с тия Разбираш ли?

Поздрави!!!
цитирай
13. murmashka - На 13.vahisht -И на мен ми е мъчно...
30.10.2011 21:33
Значи ставаме вече двама.Когато станем много може би и ще успеем да променим станата си
цитирай
14. murmashka - на 15.анонимен -Куш ще ти пострада ли бизнеса сега, ...
30.10.2011 21:46
Интересно защо всички ,,гербери" са такива страхливци и се крият от очите ни като ,,анонимен"
цитирай
15. irukandji - Гади ми се
30.10.2011 22:24
Просто не ми го побира главата, след толкова унижения и полицейщина да са до толкова заслепени ,че да гласуват за Герб.
УФце.....няма думи ...гади ми се!
Силни на думи по форумите.....а никакви ги няма на изборите.
Изпокриха се като мишки от страх!!
цитирай
16. murmashka - на 17.анонимен -Лисицата съм
30.10.2011 22:24
Ами смени си антивирусната на НОД 32 и ще можеш да влизаш като поп в черква
цитирай
17. murmashka - На 19.irukandji -Гади ми се
30.10.2011 22:27
Ти разбираш ли че всички ,,Гербери са бандити или тяхни подгласници.А бандитите без изключения много се боят от откритост
цитирай
18. irukandji - Гледам ги от месеци.....
30.10.2011 22:31
murmashka написа:
Ти разбираш ли че всички ,,Гербери са бандити или тяхни подгласници.А бандитите без изключения много се боят от откритост



Едно говорят друго вършат, цял един заспал народ!
цитирай
19. lidislidis - Не зная защо...но ми е много криво...срамно и мъчно.
31.10.2011 00:12
Впечатли ме стихът ти- истински , актуален и майсторски написан. Днешните изборни събития и поста ти, бяха повод и аз да дам мнение в постинга си с нов мой стих.
Благодаря, ти!
цитирай
20. murmashka - на 23.анонимен -Стягайте редиците демократи
31.10.2011 01:53
Правилно и вярно пишеш,но СДС ? Та Иван Костов и поддържа Бойко.СДС така и не можа да се освободи от неговото пагубно влиание..Струва ми се че най-големият враг на СДС движението е именно Ив.Костов.Много са проблемите на и,в СДС за да може тя да застане начело на борбата за демократизация и борба срещу мутрите и Бойковият мутренски ,,Герб"
цитирай
21. murmashka - На 24.lidislidis -Не зная защо...но ми е много криво...срамно и мъчно.
31.10.2011 02:00
Много ме боли от това което се случи. Боли ме от плиткоумието и робското в моите сънародници.Случилото се на тези избори е големият позор на родината ни!.Как ли ще го измием?Тази ми болка и срам написаха стихчето.
цитирай
22. penchoan - Много ме боли от това което се случи. ...
31.10.2011 07:30
murmashka написа:
Много ме боли от това което се случи. Боли ме от плиткоумието и робското в моите сънародници.Случилото се на тези избори е големият позор на родината ни!.Как ли ще го измием?Тази ми болка и срам написаха стихчето.


Това е масов синдром на жертвите при отвличане, които се влюбват в похитителя си. Много скоро ще "изтрезнеят".
цитирай
23. анонимен - Без злоба нещастни ми олигофренчо
31.10.2011 09:42
Винаги ще се намери някой българомразец да унижи или принизи до безмислища твар БЪЛГАРИНЪТ. Нека този НЯКОЙ бъде проклет веки до веков. ПОКЛОН ПРЕД ТЕБЕ БЪЛГАРСКИ НАРОДЕ! ПОКЛОН ПРЕД ТВОЕТО ЧУВСТВО ЗА СПРАВЕДЛИВОСТ И СЪПРИЧАСТНОСТ
цитирай
24. bairakslavei - глас народен глас божи
31.10.2011 09:56
Всеки народ си заслужава управниците ...... малко ни е ..... още трябва !
цитирай
25. lidislidis - Неадекватен коментар...Дори смешен и прост с виждането си за справедливост , подкрепен с клетви !:))))))))
31.10.2011 13:13
анонимен написа:
Винаги ще се намери някой българомразец да унижи или принизи до безмислища твар БЪЛГАРИНЪТ. Нека този НЯКОЙ бъде проклет веки до веков. ПОКЛОН ПРЕД ТЕБЕ БЪЛГАРСКИ НАРОДЕ! ПОКЛОН ПРЕД ТВОЕТО ЧУВСТВО ЗА СПРАВЕДЛИВОСТ И СЪПРИЧАСТНОСТ

цитирай
26. murmashka - 23.анонимен -Без злоба нещастни ми олигофренчо
31.10.2011 13:26
Интересно защо късогледо не забелязваш че този народ пред когото се прекланяш,малко по-малко от половината вече е против мутрите на Бойко и ,,Герб".Защо не забелязваш че поддръжката на ,,Герб" от страна на ,,овцете" все повече се топи? Или и ти като Цветанов във кучешка радост се опиваш че пак докопа кокала? На вас от ,,Герб" ви се отдаде да превърнете в безмислеща твар голяма част от българите.Но не забравяй че подлъганите сега,ще станат най-върлите врагове на ,,Герб" и Бойко И ако ние искаме сега по мирен път да ви свалим от власт,то подлъганите ще ви сметат и унищожат.Няма да е зле,ако още не си го направил,да си подсигуриш местенце за живот някъде далеч,далеч от България.Купи си например местенце или къща в Аржентина или Уругвай.Защото ако си някъде по-наблизо озверелите излъгани ще те намерят и разкъсат на парчета
цитирай
27. murmashka - На 24.bairakslavei -глас народен глас божи
31.10.2011 13:47
Не така черногледо! Вярвай както и аз че хората в България ще се събудят и погледнат и видят с трезви очи че Бойко и ,,Герб" са погубващото ги зло в България а ръководството на БСП намери с издигането кандидатурата на Калфин,най-добрият начин да им помогне да се укрепят във властта.Вярвай, както и аз вярвам, че народът ни ще прогледне !
цитирай
28. haralanov - ............
31.10.2011 13:47
Ще оглупеят или да?
цитирай
29. lidislidis - Не е народ...
31.10.2011 14:14
Не е народ,
щом можеш да му купиш
за двайсет лева ти гласа
и с кеф врата му да пречупиш
възеседал го за своя си пара...
Не е народ...Поетът го е казал
и жалко е, че не порасна до сега...

Не мога да разбера, каква е тая гордост у някои , когато цял свят ви усвирка, че с подлост и нарушения на изборите , с документирани нищожни подкупи бяха проведени изборите...Продали гласа си...не гласували и т.н...а само зяпали по форуми и се правили на човеци.

Цирк в цирка,
а зрителите уморени
прозяват се и чоплят си носа
и клоуните пеят вдъхновени
с фалшиви гласове слова,
че "честно" са играли само
за собствена изгода и пара...


цитирай
30. murmashka - на 28.haralanov
31.10.2011 14:28
Неее! Повече от такова оглупяване каквото Бойко донесе на страната ни е невъзможно. Аз вярвам че и Бойко,както и комунистите в сегашният им вид нашия народ ще измете от живота на страната
цитирай
31. анонимен - Голяма работа сме ние. Ето олимп...
31.10.2011 14:40
Голяма работа сме ние. Ето олимпийският ни шампион Гълъбинов е член на наркокартел и на разпитите е издал шефовете си. Отначало се направи на света вода ненапита и народа скочи да го защитава. Същото е положението със медсестрите, които си мълчат гузно. Абе не ви ли е ясно, че такива хора само слагат черни петна върху България, а ние ги защитаваме. Такъв ни е патриотизъма и целият начин на мислене. Първи поздрави Борисов, кой мислите. Берлускони естествено. Нищо, че тоя клоун е в списъците на ФБР за търговия със жива плът. Но пък как си отиват с нашата мутра. Абсолютно на един акъл са. Но...всяко зло, за добро. Поне като паднат сега, ще е завинаги.
цитирай
32. murmashka - на 31.kushel -
31.10.2011 14:56
Това че Бойко и ,,Герб" ще паднат вече е ясно.Лошото е че ще се случи това от което най-много ме е страх.Ще има бунт или ,,цветна революция" И двете не искам да се случват на родината ми. Защото бунта ще върне страта ни назад в развитието а ,,цветна революция" може да докара нови плямпала на власт
цитирай
33. zaw12929 - Наресва ми прямата искреност
31.10.2011 15:03
Наресва ми прямата искреност
цитирай
34. murmashka - на 33.zaw12929 -Наресва ми прямата искреност
31.10.2011 15:07
До колкото съм те чела,ти също си доста искрен
цитирай
35. анонимен - Огледало
31.10.2011 15:11
Тиквата е огледален образ на Сидеров.
цитирай
36. murmashka - на 35.анонимен -Огледало
31.10.2011 15:15
Мога да се съглася с теб,но трябва да отбележа че Волен все пак е образован и грамотен човек А Бойко (или както ти го наричаш ,,тиквата" ) си е ,,шменти капели"
цитирай
37. wilim - ХОРАТА НЕ СА ВИНОВНИ! РЕЗУЛТАТИТЕ СЕ ЗНАЕХА ПРЕДВАРИТЕЛНО!
31.10.2011 15:52
http://wilim.blog.bg/drugi/2010/10/21/molia-vi-drugariu-borisov-boiko-borisov-ne-ni-tikaite-kym-bs.623500
Това съм го писал преди повече от година. За съжаление нищо не се е променило.
Лошото е, че гадовете от САЩ явно изпълняват тук някакъв техен гаден сценарий. Видяхте ли ухилената муцуна на посланника? Е- то е обществена тайна, че нито този, нито предните щатски посланници са се най-откровени резиденти! А резидентите не наблюдават, те режисират!!!
цитирай
38. penchoan - Не така черногледо! Вярвай както и ...
31.10.2011 17:41
murmashka написа:
Не така черногледо! Вярвай както и аз че хората в България ще се събудят и погледнат и видят с трезви очи че Бойко и ,,Герб" са погубващото ги зло в България а ръководството на БСП намери с издигането кандидатурата на Калфин,най-добрият начин да им помогне да се укрепят във властта.Вярвай, както и аз вярвам, че народът ни ще прогледне !


С колко процента от гласовете е избран сегашния президент, без да смятаме купените и фалшиви гласове?
По-малко от половината население гласува - примерно 45%. От тях 6% са недействителни гласове на хора, които не искат нито ГЕРБ, нито БСП. Сегашният президент е избран с по-малко от 20% от гласовете. От тях поне 5% са от малцинствата, които гласуват по команда или са купени. Следователно не повече от 15% от българите са избрали Плевнелиев!
цитирай
39. murmashka - 38.penchoan С колко процента от гласовете е избран сегашния президент?
01.11.2011 18:22
Добър въпрос.Но Това вечно но.Не гласувалите всъщност също са направили своя избор. - избора на овцете. И точно в това се и крие бедата на страната ни.Защото на овцете им е нужен овчар а не свобода и светло бъдеще за децата им.Овцете още неродили децата си са определили че и ге ще са овце.Това е лошото
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: murmashka
Категория: Поезия
Прочетен: 621804
Постинги: 491
Коментари: 992
Гласове: 1620
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031